Vam lá tres anos e meio desde que ORQX nascia no marco das Jornadas Rurais na Eira da Xoana, em Ramil, Agolada. Desde aquele primeiro encontro que nom pretendia mais que gerar um espaço de convivio e intercámbio de experiéncias para aquelas pessoas que habitualmente quadravamos em feiras e mercados autogeridos, preocupadas pola ecologia, o coidado das pessoas, um outro modelo económico... até hoje, sucederom-se outras seis citas espalhadas por toda a geografia da Galiza. Aqueles dous dias de fevereiro em Ramil saimos com a ilussom e o convencimento de que eramos moitas mais, mais fortes, mais unidas, mais vivas do que o dia em que chegamos; hoje ainda estamos mais certas: acordamos iniciar um funcionamento em rede, horizontal, aberto e assemblear, que rematou traspassando o espaço "virtual" da rede para trasformar-se numha comunidade errante, dinámica, alegre, comprometida, consciente, combativa e pronta a tomar qualquer curruncho do País para converté-lo ao menos durante uns dias no epicentro dum novo rural que já nom é um sonho porque somos, estamos... o nosso já é umha realidade.

Os Encontros de ORQX som um meio para debuxar o rural que gostariamos de habitar. Som um meio para aprendermos a conviver. Som um meio para conhecer melhor a nossa realidade. Som um meio para dotarmo-nos de ferramentas face a nossa autosuficiéncia. Mas som também um fim em sim mesmos, som o espaço e o tempo com o que nos agasalhamos duas vezes ao ano para sentir o pulso da Terra, o calor do comum, o lume da tribo, umha breve mas intensa creva espaço-temporal para demostrarmos que somos capaces de viver dumha outra maneira ao ditado do sistema.

Com este caminho andado e com moito ainda por andar chegamos ao VIII Encontro, que vai celebrar-se este vrao, entre o 6 e o 9 de julho em Carrizans, A Lama. Desde já podes somar-te. Se é a primeira vez que chegas a nós deveras saber que os Encontros organizamo-los entre todas: os contidos, os trabalhos preparatórios, a intendéncia, programaçom... som o resultado do trabalho em comum das inscritas: a participaçom é activa, desde o momento que formalices a inscripçom és cúmplice dos nossos sonhos de rebeldia e a tua aportaçom nom só é bem-vinda senom necesária.

Para inscrever-te tés que fazé-lo a traves do correio Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo. indicando: nome, de onde vés, quantas pessoas venhem contigo e quais som crianças, os dias que vas vir, e se tés algumha proposta de obradoiro. Em pouco tempo receverás um correio com mais informaçom e todas as ferramentas necesárias para a participaçom activa no encontro desde já.

Convidamos-te a que dés um paseio pola nossa web (www.oruralquerexente.net), na que ademais poderás atopar referéncias aos Encontros anteriores, e assim ir fazendo-te umha ideia do que te aguarda...vemo-nos em Carrizans!